Köttfärslimpa hos Kate & Stefan

Det var meningen att vi skulle gått ut och ätit tillsammans med Kate & Stefan i söndags kväll, men vi var så dssiga och Mikael hade nog feber oxå. Så vi stannade hemma och prepparerade oss inför en ny vecka. Mikael lyckades nog bättre än jag för han mår nu bättre, men inte jag! Då är det faktiskt lite synd om en!
Stefan åker till Finland på torsdag och sen åker jag hem för jul på måndag, så vi träffas inte förrens nästa år igen.
Därför blev jag bjuden på middag hemma hos Kate & stefann, fick köttfärslimpa, potatis, go sås, morötter, sallad och heminlagd gurka. Tala om lyx! Guu vad gott det var!
Det var nog nyttigt att komma ut en liten runda på kvällen för man kände sig nästan piggare efteråt när man pratat och umgåtts med folk och inte bara sitta hemma och uggla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0