Slut jobbat

Då var det slut jobbat på Höganloft för denna period, men med tanke på hur mycket de har att göra och hur få de är så kunde jag nog fått syselsättning framåt om jag velat. Men nu längtar jag efter min "kines" som håller på att jobba ihjäl sig. Tro det kan vara bra att jag kommer ner så han blir tvungen att lämna jobbet och få tid att tänka på något annat än bara jobb.
Resan mot Shanghai börja på torsdag f.m., lyfter på torsdag e.m., men man måste ju vara där ca 2 timmar innan, 1.5 timme att åka och lite marginal, då blir det f.m.
Imorogn blir det fika med Jenny och Ella, onsdag fika med Frida och Klara i Värnamo, så det få nog bli diet när man kommer till Shanghai efter all den fikan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0