Pannkakor

Igår kväll efter att jag svettats på träningscyklen nere i gymmet vispade jag ihop lite pannkakssmet. Visst det belv ju inte riktigt som vanligt, finns det inte lactosfrimjölk så får man ta soyamjölk, men med Ikeas drottningssylt så blev det KANON! Det kan tänkas att det blir en pannkaks kväll idag oxå.
När jag åt pannkakor så var Mikael och Stefan på brasiljansk barbiqe, tala om skillnad. 
Tacka vet jag den drottningssylten som man koka själv, det är mer bär och mindre gelé och inte tvärt om som i detta fallet. Drottningssylt är ändå speciell, det är mammas parad sylt, något lyxigt från man var liten.
Låg i sängen i morse och filosoferade då tanken slog mig, nu kan jag ju göra fläskpannkaka. Då vet jag en som blir lycklig, han kommer hem imorgon.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra dag :)

2008-03-12 @ 08:15:30
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Lina & Eric

Shit pommes! Du kan nog behöva äta några pannkakor... med mycket sylt. Tycker du ser oförskämt pigg och vältränad ut. Annat är det här hemma... Det är tur att jag (Lina) cyklar till jobbet, annars skulle jag nog snart rulla fram. Å jag ska vara jympalärare!!! Vi hörs nästa vecka, för då är det PÅSKLOV! Ha det bäst!

2008-03-13 @ 19:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0