Grått

Tisdag.
Tro det är ungefär lika grått här som ni verka har det hemma i svedala en tisdag som denna. Det regnar inte så mycket, det till och med torkade upp mitt på dagen och solen orkade ta sig fram ett par minuter, men det var oxå allt.
Förra veckan var det en dag som vi hade + 15 grader, solen kunde inte ta sig igenom all smuts som bruka skilja marken och himlen åt. Men varmen var skön! Det var innan kölden och BLÅSTEN återkom. Det kan blåsa bra här i city. Ni hade visst storm i fredags, det kan jag inte säga att vi hade men kallt blir det när det blåser.
Var på blomstermarknden för första gången idag tillsammans med Carola. Jisses vad blommor där fanns. Köpte tio långskälkade liljor för Y 35. Tyvärr var jag tyungen att ta av dem för jag har ingen så hög vas, men det ska vi inhandla någon dag.
Hoppas våren snart har tänkt komma så det blir lite roligare att vara ute och slippa pälsa på sig halsduk och vantar som man gör hemma.

Kommentarer
Postat av: Frida

Hur mycket är en Y igentligen? Kram

2008-02-26 @ 17:49:31
Postat av: Leffe Puka

Y ungefär lika med Z

2008-02-29 @ 23:44:17
URL: http://www.leffelurarivassen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0